0
    0
    مبین فراگستر
    سبد خرید شما خالی استبرگشتن به فروشگاه

    مبین فراگستر

                    Mobin faragostar

     
     
     

    فصل اول

      + مقدمه

      + کامپیوتر چیست؟

      + تشکیلات کامپوتر

      + تحول سیستم عامل ها

      + کامپیوترهای شخصی، کامپیوترهای پراکنده و کلاینت-سرورها

      + زبان ماشین، زبان اسمبلی و زبانهای سطح بالا

      + C، ++C، ویژوال بیسیک، .NET و جاوا

      + C#

      + زبان های سطح بالای دیگر

      + برنامه نویسی ساختار یافته

      + روند توسعه نرم افزار تکنولوژی شی

      + روند توسعه سخت افزار

      + تاریخچه اینترنت و شبکه گسترده جهانی

      + کنسرسیوم شبکه گسترده جهانی (W3C)

      + XML

      + معرفی مايكروسافت NET

      + چارچوب کاری .NET، CLR

      + مروری بر کتاب

      + اینترنت و منابع شبکه گسترده جهانی

      + خلاصه

      + خودآزمایی

      + جواب ها

      + تمرینات

    • فصل دوم

      + مقدمه

      + محیط توسعه پیچیده در ویژوال استودیو .NET (IDE)

      + منو و نوار ابزار

      + پنجره های ویژوال استودیو NET

         – پنجره Solution Explorer

         – پنجره Toolbox

         – پنجره Properties

      + استفاده از Help

      + یک برنامه ساده نمایش متن و تصویر

      + خلاصه

      + خودآزمایی

      + جواب خودآزمایی

      + تمرينات

    • فصل سوم

      + معرفی

      + یک برنامه ساده نمایش یک خط متن

      + یک برنامه ساده جمع دو عدد صحيح

      + مفهوم حافظه

      + محاسبات

      + استفاده از اپراتورهای مساوی و رابطه ای در دستورات شرطی

      + خلاصه

      + خودآزمایی

      + جواب خود آزمایی

      + تمرین ها

    • فصل چهارم

      + مقدمه

      + الگوریتم ها

      + شبه کدها

      + ساختارهای کنترلی

      + ساختار انتخابی if

      + ساختار انتخابی if/else

      + ساختار تکراری while

      + الگوریتم فرمول بندی شده و کنترل تکرار توسط شمارنده

      + الگوریتم های فرمول بندی شده توسط الگوریتم Top-Down (کنترل ترتیبی)

      + الگوریتم فرمول بندی شده توسط الگوریتم Top Down (ساختار کنترلی تو درتو)

      + اپراتورهای نسبیت

      + اپراتورهای افزایش و کاهش

      + مقدمه ای بر برنامه نویسی ویندوز

      + خلاصه

      + خود آزمایی

      + جواب خود آزمایی

      + تمرينات

    • فصل پنجم

      + مقدمه

      + ضرورت استفاده از شمارنده های تکراری

      + ساختار تكراري حلقة for

      + مثال هایی برای استفاده از ساختار for

      + ساختار چند انتخابی switch

      + ساختار تکراریdo/while

      + دستورات break  و continue

      +اپراتورهای منطقی و شرطی

      + سروری بر برنامه نویسی ساختار یافته

      + خلاصه

      + خودآزمایی

      + جواب خودآزمایی

      + تمرينات

    • فصل ششم

      + مقدمه

      + ماژول های برنامه در #C

      + متدهای کلاس ریاضیات

      + متدها

      + تعریف متدها

      + استفاده از آرگومان ها

      + فضاهای کاری در #C

      + فراخوانی متد به وسیله مقدار و فراخوانی متد به وسیله آدرس

      + ارسال آرگومان ها به وسیله مقدار و به وسیله آدرس

      + تولید اعداد تصادفی

      + مثال بازی شانس

      + محدوده اعتباری متغیرها

      + قوانین محدوده

      + متدهای بازگشتی

      + مثالی از استفاده تابع بازگشتی – سری فیبوناچی

      + بازگشتی یا تکراری

      + بارگذاری متدها یا توابع

      + خلاصه

      + خودآزمایی

      + جواب خودآزمایی

      + تمرينات

    • فصل هفتم

      + مقدمه

      + آرایه ها

      + تعریف و مشخص کردن آرایه ها

      + مثال هایی با استفاده از آرایه ها

         – مشخص کردن یک آرایه و مقداردهی اعضای آن

         – جمع بندی عناصر یک آرایه

         – نمایش گرافیکی داده های موجود در یک آرایه

         – استفاده از اعضای یک آرایه به عنوان شمارنده

         – استفاده از آرایه برای آنالیز نتایج

      + ارسال آرایه ها به متدها

      + ارسال آرایه به وسيله رفرنس

      + مرتب سازی آرایه ها

      + جست و جو در آرایه، جست و جوی خطی – جست و جوی دوتایی

         – جست و جو آرایه با استفاده از جست و جوی خطی

         – جست و جو یک آرایه مرتب شده با استفاده از جست و جوی دوتایی

      + آرایه های چند بعدی

      + ساختار تکراری (foreach)

      + خلاصه

      + خودآزمایی

      + جواب خودآزمایی

      + تمرینات

      + تمریناتی درباره توابع بازگشتی

    مبلغ کل:

    2/000/000 تومان

    مبلغ کل:

    2/500/000 تومان